Voddler-elokuvasovellus saatavilla Nokian älypuhelimiin

Video-on-demand-palvelu Voddler tarjoaa nyt ainutlaatuisen elokuvasovelluksen Symbian-käyttäjille. Sovelluksen avulla elokuvien ystävät voivat katsella elokuvia Nokian älypuhelimillaan. Ilmainen sovellus tuo käyttäjän ulottuville niin uusimpia vuokraelokuvia kuin ilmaiseksi katsottavia mainosrahoitteisia filmejäkin. Nokian kopiosuojaus, jolla on elokuvateollisuuden tuki, mahdollistaa uusimpien elokuvien katselun puhelimella missä vain. Sovellus on nyt ladattavissa Ovi Kaupasta.

Voddler-sovellus tekee elokuvailloista nautittavampia ja tarjoaa vaihtelua. Television tarjontaan ei enää tarvitse tyytyä, sillä Voddlerin valikoimasta on helppo valita puhelimessa katsottavaksi jokin ilmainen mainosrahoitteinen elokuva, ja videovuokraamossa käymisen sijaan voi katsoa puhelimen näytöllä jonkun Voddlerin lukemattomista vuokraelokuvista.

Tällä hetkellä Voddlerissa on yli 250 elokuvaa, jotka on mahdollista katsoa matkapuhelimella. Listaan lisätään jatkuvasti uusia filmejä Voddlerin kasvavasta, yli 4500 elokuvan valikoimasta.

"Asiakkaamme voivat nyt katsoa elokuvia kätevästi puhelimen näytöltä. Kopiosuojauksemme ansiosta julkaisijat uskaltavat tarjota Nokian älypuhelimilla katsottavaksi uusimmatkin elokuvat, joita on aiemmin ollut mahdollista saada vain DVD-myymälöistä tai tietokonepohjaisista VOD-palveluista, mutta ei puhelimella" toteaa Mikael Stendahl, Suomen ja Baltian maiden Ecosystem Developer Experience päällikkö.

Voddlerin Nokia-sovellukseen on tarjolla uutuuselokuvia, kuten Näin ystävien kesken, Punahilkka, Laskettu aika ja the Town; moderneja klassikoita, kuten Harry Potter- ja Matrix-elokuvat ja Batman Begins; sekä koko perheen elokuvia, kuten Pikku Kananen ja Dinosaurus.

Voddler-elokuvasovellus mahdollistaa elokuvien katselun välittämättä siitä millainen näyttö sinulla on käytettävissäsi. Sovelluksen avulla voit aloittaa elokuvan katselun kotimatkalla ja kotiin päästyäsi jatkaa katselua siitä mihin jäit vaikka tietokoneelta tai verkkoon liitetystä televisiosta.

"Me pyrimme siihen, että kaikki voivat katsella elokuvia sijainnista ja käytettävissä olevasta näytöstä riippumatta. Monien matkapuhelimille tarkoitettujen ratkaisujen ongelmana ovat olleet tekniset tai kaupalliset rajoitteet, mutta Nokian Symbian-älypuhelimille tarkoitetun sovelluksen avulla Voddlerin tarjonnasta on mahdollista nauttia toden teolla" lupaa Anders Sjöman, Voddlerin viestintäjohtaja.

Voddler Symbian -sovellus on maksuton eikä edellytä jäsenyyttä, ja elokuvia voi katsella sekä matkapuhelin- että WLAN-yhteyttä käyttämällä. Voddler-sovellus on ladattavissa maksuttomasti Ovi Kaupasta. Lataa sovellus suoraan puhelimeesi tai tietokonetta käyttäen osoitteesta: http://store.ovi.com/content/187345

Sovellus toimii seuraavissa Symbian^3-älypuhelimissa: Nokia C7-00, Nokia X7-00, Nokia 701, Nokia 500, Nokia 700, Nokia N8-00, Nokia C6-01 ja Nokia E7-00.

Nokian tavoitteena on yhdistää ihmiset heille tärkeisiin asioihin yhdistämällä edistyksellinen langaton teknologia ihmisten tarpeiden mukaisiin palveluihin. Yli 1,3 miljardia ihmistä viestii päivittäin Nokian laitteilla, alkaen kaikkein edullisimmista puhekäyttöön optimoidusta matkapuhelimistamme aina edistyksellisiin internet-yhteydellä varustettuihin älypuhelimiimme, joita myydään käytännössä kaikilla markkinoilla maailmassa. Palveluidemme avulla ihmiset voivat käyttää karttoja ja navigaatiopalveluita, nopeasti laajenevaa sovelluskauppaa, kasvavaa digitaalisen musiikin valikoimaa ja monia muita palveluita. Nokian omistama NAVTEQ on johtavia digitaalisten karttojen ja navigaatiopalveluiden tarjoajia, ja Nokia Siemens Networks on yksi johtavista langattomien ja kiinteiden verkkojen laite-, ohjelmisto- ja palvelutoimittajista.

Voddler
Voddler video-on-demand (VOD) -palvelu tuo parhaat elokuvat ja tv-sarjat laillisesti suoraan mihin tahansa verkkoyhteydellä varustettuun laitteeseen. Voddler tarjoaa elokuvien ystävälle sekä vuokraelokuvia (RENT) että mainosrahoitteisia elokuvia (PLAY) missä jamilloin tahansa. Valikoimassa on huippuluokan elokuvia yli 30 elokuvastudiolta ympäri maailmaa, mukaan lukien Hollywoodin suuret studiot. Yli miljoona rekisteröityä käyttäjää Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa katsoo satojatuhansia elokuvia voddler.com-osoitteesta mobiililaitteen, tablettitietokoneen tai verkkoon liitetyn television kautta. Voddler tarjoaa ensiluokkaista video-on-demand-palvelua katsojille, sisällönomistajille ja mainostajille.

www.nokia.fi