Nokia Lumia 710 -älypuhelimen myynti alkaa Suomessa 22. helmikuuta

Lokakuussa 2011 Lontoon Nokia World -tapahtumassa esitelty älypuhelin tulee myyntiin myös Suomessa.

"Olemme erittäin iloisia tuodessamme jo toisen Lumia-älypuhelimen Suomen markkinoille. Lumia 710 täydentää erinomaisesti Nokian valikoimaa älypuhelimissa ja siihen on saatavilla runsaasti paikallisia ja kansainvälisiä sovelluksia vapaa-aikaan ja työntekoon ," sanoo Suomen ja Baltian maiden myyntijohtaja Mauri Pietikäinen.

Nokia Lumia 710 -puhelimen ulkoasun ja sisällön voi muokata mieleisekseen vaihdettavilla takakansilla ja tuhansilla sovelluksilla. Lumia 710 on suunniteltu helppoon ja välittömään sosiaalisen median käyttöön, mm. kuvien jakamiseen. Se tarjoaa myös parhaan selailukokemuksen Internet Explorer 9 -selaimen avulla. Lumia 710 on saatavana mustana ja valkoisena, mustan voi valita myös syaanin tai fuksian värisellä takakannella.

Suorituskykyisessä ja edullisessa Lumia 710 -älypuhelimessa on vastaava 1.4 GHz:n suoritin, laitteistokiihdytin ja grafiikkasuoritin kuin Nokia Lumia 800 -älypuhelimessa.

Nokia Lumia 710 -älypuhelimen suositushinta on 330 euroa.

Nokia Lumia 710 -älypuhelin tarjoaa toimintoja, jotka ovat saatavilla vain Nokian Windows Phone -alustalle rakennettuihin laitteisiin. Näitä toimintoja ovat muun muassa ilmaisella käännös-käännökseltä-opastuksella ja erillisellä autoon soveltuvalla käyttöliittymällä varustettu henkilökohtainen navigaatiolaitetta vastaava toiminto, Nokia Drive, sekä ilmaisella langattomaan suoratoistoon tarkoitetulla MixRadio-palvelulla varustettu Nokia Musiikki. Mix Radio sisältää noin 150 paikallista musiikkikanavaa, joita päivitetään jatkuvasti. Lumia-käyttäjien on mahdollista luoda oman maun mukaiset kanavat Mix Radio -palvelussa Nokia Musiikin maailmanlaajuisesta musiikkikatalogista. Osana Nokia Musiikki -palvelua on Keikkahaku, jonka avulla voi etsiä paikallista elävän musiikin tarjontaa, navigoida keikkapaikalle, jakaa tietoja sosiaalisessa mediassa ja ostaa konserttilippuja.

Nokia on maailman johtava langattoman viestinnän yritys, jonka tuotteista on tullut olennainen osa ihmisten elämää ympäri maailmaa. Joka päivä yli 1,3 miljardia ihmistä käyttää Nokian laitteita tallentaakseen ja jakaakseen kokemuksia, hakeakseen tietoa, löytääkseen määränpäähänsä tai yksinkertaisesti puhuakseen toisilleen. Nokian edistyksellinen teknologia ja muotoilu ovat tehneet sen brändistä yhden maailman tunnetuimmista. Lisätietoja on saatavilla osoitteesta: http://www.nokia.com/about-nokia

www.nokia.fi