Nokia Lumia 900 kauppoihin Suomessa 25. toukokuuta

Alkuvuonna julkistetun Nokia Lumia 900 -älypuhelimen myynti Suomessa alkaa 25.toukokuuta. Windows Phone -alustalle  rakennettu Lumia 900 tarjoaa erinomaisen sosiaalisten verkostojen ja internetin käyttäjäkokemuksen, siinä on myös Nokian tuotteille tuttuja erityispiirteitä, kuten huippuluokan kamera- ja kuvatoiminnot.  Värivaihtoehtoina ovat valkoinen, musta ja syaani.

Puhelimen käyttökokemusta rikastavat maksuttomat Windows Live Nokia Lumia 900 cyan-palvelut, kuten pikaviestipalvelu Messenger, sähköposti ja Xbox Live. Käyttäjä voi kätevästi paikantaa kadonneen puhelimensa kartalla, etätyhjentää sen sisällön ja lukita laitteen. Äänettömälle säädetyn puhelimen pystyy löytämään vaivatta palauttamalla siihen merkkiäänen Windows Live -palvelun avulla.

Lumia 900 -älypuhelin tarjoaa toimintoja, jotka ovat saatavilla vain Nokia Lumia -puhelimiin, muun muassa ilmaiset Nokia Navigointi ja Nokia TV sekä Nokia Musiikki, joka sisältää muun muassa maksuttoman Mix Radio -palvelun.

Windows Marketplacesta on saatavilla runsaasti sovelluksia vapaa-aikaan ja työntekoon. Suomessa on tällä hetkellä tarjolla, tai lähiaikoina tulossa mm. seuraavat sovellukset: Elisa Viihde, Fonecta Caller, HIFK Taskupeto, HS.fi, Hufvudstadsbladet,  Ilta-Sanomat, Jokerit Live, MTV3 Juuri Nyt, NRJ Finland, Nordea, Skype, Spotify, Sports Tracker, The Voice, Veikkaus, Viiniopas, Voddler ja YLE Radio.

Nokia on maailman johtava langattoman viestinnän yritys, jonka tuotteista on tullut olennainen osa ihmisten elämää ympäri maailmaa. Joka päivä yli 1,3 miljardia ihmistä käyttää Nokian laitteita tallentaakseen ja jakaakseen kokemuksia, hakeakseen tietoa, löytääkseen määränpäähänsä tai yksinkertaisesti puhuakseen toisilleen. Nokian edistyksellinen teknologia ja muotoilu ovat tehneet sen brändistä yhden maailman tunnetuimmista. Lisätietoja on saatavilla osoitteesta: http://www.nokia.com/about-nokia